Brda in vino 2009

Projekt je prispeval k večji prepoznavnosti kvalitetnih izdelkov in storitev ter nudil priložnost za srečanje proizvajalcev, končnih potrošnikov in predstavnikov trgovcev ter posrednikov.

Datum začetka: 01.03.2009
Datum konca: 03.11.2009

Sredstva leader: 8.973,40 EUR
Lastna sredstva: 28.661,59 EUR
Celotna sredstva: 37.634,99 EUR

Nosilec: Glasbena agencija JOTA, Franjo Polanc s.p.
Kontaktna oseba: Patricija Pirih

Partnerji: Konzorcij Brda, TIC Brda, Vaška skupnost Šmartno

 

Namen projekta je bila izvedba prireditve, namenjene ustvarjanju novih priložnosti za povečano prodajo pridelkov na “domačem dvorišču” in obenem oživitev izjemnega arhitekturnega bisera – obzidane srednjeveške vasice Šmartno. V okviru projekta je bila izvedena prireditev “Brda in vino 2009”, ki je bila popestrena z bogatim kulturnim programom. Vse to je v kombinaciji z edinstveno arhitekturo in bogato ponudbo proizvodov in storitev tvorilo enkratno prireditev, privlačno za širok krog potencialnih strank. Dogodek so promocijsko podprli s pomocjo tiskanih gradiv in objav v medijih, s katerimi so prispevali tudi k povečanemu obisku tujih turistov. Projekt je prispeval k večji prepoznavnosti kakovostnih izdelkov in storitev ter nudil priložnost za srečanje proizvajalcev, končnih potrošnikov in predstavnikov trgovcev ter posrednikov. Dolgoročno bo projekt prispeval k razvoju turistične dejavnosti, ki mladi generaciji omogoča, da si zaposlitev poišče doma.